Όροι & Προϋποθέσεις
1. ΚΡΑΤΗΣΗ
1.1. Οποιοσδήποτε ενήλικας άνω των 18 ετών μπορεί να κάνει κράτηση και να διαμείνει στo ξενοδοχείο Parian Village Beach Hotel. Η κράτηση και διαμονή σε επισκέπτες κάτω των 18 ετών δεν επιτρέπεται.
1.2. Ο Πελάτης ευθύνεται για την αληθή και ορθή δήλωση προσωπικών του δεδομένων, κατά τη διαδικασία κράτησης, τα οποία πρέπει να εμφανίζονται ακριβώς όπως στην ταυτότητα ή το διαβατήριο του.
1.3. Η κράτηση συγκεκριμένου δωματίου ή και συγκεκριμένης τοποθεσίας δωματίου εντός του ξενοδοχείου δεν είναι εφικτή, εκτός αν αυτό επιβεβαιώνεται ρητά και κατ' εξαίρεση στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Ο πελάτης δύναται να κάνει κράτηση επιλέγοντας τύπο δωματίου και όχι συγκεκριμένο δωμάτιο.
1.4. Το Αίτημα Κράτησης δεν ισοδυναμεί με Επιβεβαίωση Κράτησης. Το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να σας παράσχει υπηρεσίες διαμονής, εάν δεν έχετε λάβει Επιβεβαίωση Κράτησης.
2. ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
2.1. Η πληρωμή για τη διαμονή σας στο Parian Village Beach Hotel μπορεί να πραγματοποιηθεί με μετρητά, πιστωτική κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση.
2.1.1. Για online κρατήσεις με Μη Επιστρέψιμη Τιμή μέσω της ιστοσελίδας μας:
- Η πιστωτική σας κάρτα θα χρεώνεται με το συνολικό ποσό της κράτησης οποιαδήποτε στιγμή μετά την κράτηση σας
- Το συνολικό ποσό της κράτησης θα παρακρατείται σε περίπτωση ακύρωσης, τροποποίησης ή μη εμφάνισής σας.
2.1.2. Για online Ευέλικτες Κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας μας:
- Δεν απαιτείται προπληρωμή.
- Ο επισκέπτης μπορεί να ακυρώσει χωρίς χρέωση μέχρι και 8 μέρες πριν την άφιξη.
- Ο επισκέπτης θα χρεωθεί 50% της συνολικής τιμής εάν ακυρώσει εντός 7 ημερών πριν την άφιξη.
- Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης ο επισκέπτης θα χρεωθεί το 50% του κόστους του υπολοίπου της διαμονής.
- Εάν ο επισκέπτης δεν εμφανιστεί, θα χρεωθεί τη συνολική τιμή της κράτησης.
- To ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προεγκρίνει την πιστωτική κάρτα του πελάτη, δεσμεύοντας έως και το συνολικό ποσό της κράτησης μετά τη λήξη της περιόδου δωρεάν ακύρωσης.
- Η πλήρης εξόφληση της κράτησης πραγματοποιείται κατά την άφιξη σας στο ξενοδοχείο.
2.1.3. Για Kρατήσεις μέσω email, τηλεφώνου ή διά ζώσης
- Απαιτείται προκαταβολή.
Για κρατήσεις 1-3 διανυκτερεύσεις: προκαταβολή 1 διανυκτέρευση.
Για κρατήσεις άνω των 3 διανυκτερεύσεων: προκαταβολή το 30% του συνολικού ποσού της κράτησης.
- Ο επισκέπτης μπορεί να ακυρώσει χωρίς χρέωση μέχρι και 21 μέρες πριν την άφιξη.
- Για ακυρώσεις από 1- 20 ημέρες πριν την άφιξη, ή μη εμφάνιση του πελάτη η προκαταβολή παρακρατείται ως τέλος ακύρωσης.
- Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης ο επισκέπτης θα χρεωθεί το 50% του κόστους του υπολοίπου της διαμονής.
- Η πλήρης εξόφληση της κράτησης πραγματοποιείται κατά την άφιξη σας στο ξενοδοχείο.
2.2. Σε περίπτωση, που δεν τηρηθεί από τον πελάτη η πολιτική πληρωμής εντός του απαιτούμενου χρονικού διαστήματος, το Ξενοδοχείο δύναται να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης άμεσα και να αρνηθεί να παράσχει σε εσάς και τους Επισκέπτες σας υπηρεσίες διαμονής.
2.3. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει την επίδειξή της κατά την άφιξή σας. Αν αρνηθείτε να επιδείξετε την πιστωτική σας κάρτα ή αν το όνομα που αναγράφεται σε αυτήν δεν είναι το ίδιο με αυτό του Πελάτη, τότε το Ξενοδοχείο δύναται να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης άμεσα και να αρνηθεί να παράσχει σε εσάς και τους Επισκέπτες σας υπηρεσίες διαμονής. Ωστόσο σε αυτή την περίπτωση, και εφόσον επιθυμείτε να διατηρήσετε την κράτηση σας, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά.
2.4. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση για επιπλέον υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διαμονή του Επισκέπτη θα εξοφλείται άμεσα ή θα χρεώνεται στον λογαριασμό του κάθε δωματίου. Ο Πελάτης οφείλει να εξοφλήσει πλήρως τους λογαριασμούς για κάθε δωμάτιο για το οποίο έκανε κράτηση πριν από την αναχώρησή του. Το Ξενοδοχείο οφείλει να παρέχει στον Πελάτη το σχετικό τιμολόγιο που θα περιλαμβάνει λεπτομερώς τις αντίστοιχες χρεώσεις. Σε περίπτωση ανεξόφλητου τιμολογίου, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του Πελάτη.
2.5. Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει το Τέλος Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση που επιβάλλεται από την Ελληνική Κυβέρνηση. Το Τέλος Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση για την διαμονή σας στο Parian Village Beach Hotel διαμορφώνεται στα 3€ ανά διανυκτέρευση, ανά δωμάτιο. Στην περίπτωση της μη εξόφλησης του, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του Πελάτη.
2.6. Οι παραπάνω όροι πληρωμής και η πολιτική ακύρωσης ενδέχεται να διαφέρουν για τις περιπτώσεις των ομαδικών κρατήσεων (περισσότερων από 6 δωματία) και για κρατήσεις άνω των 15 διανυκτερεύσεων. Σε περίπτωση διαφοροποίησης τους ο Πελάτης θα ενημερωθεί σχετικώς πριν την επιβεβαίωση της κράτησης. Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι παραπάνω όροι & πολιτικές παραμένουν σε ισχύ.
3. Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ
3.1. Check-in & check-out:
- Check-in από τις 15:00 έως τις 23:30
- Check-out έως τις 11:00 π.μ.
Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τα ωράρια check-in & check-out δύναται μόνο στην περίπτωση που το Ξενοδοχείο έχει δώσει την έγκρισή του και ο Πελάτης έχει εξοφλήσει το πρόσθετο ποσό χρέωσης.
3.1.1. Πρόωρη άφιξη (early check-in): Το Ξενοδοχείο μπορεί να εξετάσει το συγκεκριμένο αίτημα, μόνο κατά την ημέρα άφιξης του Πελάτη στο ξενοδοχείο.
- Αργοπορημένη αναχώρηση από το δωμάτιο (late check-out): Το Ξενοδοχείο μπορεί να εξετάσει το συγκεκριμένο αίτημα, μόνο την τελευταία ημέρα πριν την αναχώρηση του πελάτη ή κατά την ημέρα αναχώρησης. Σε περίπτωση έγκρισης του αιτήματος, το κόστος της υπηρεσίας διαμορφώνεται ως εξής:
- Για αναχώρηση από το δωμάτιο πριν από τις 18:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής του, ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει ποσό αντίστοιχο του 50% της τιμής του δωματίου για τη συγκεκριμένη ημέρα.
- Για αναχώρηση από το δωμάτιο μετά τις 18:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής του, ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει το 100% της τιμής του δωματίου για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Στην περίπτωση που ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του δεν αναχωρήσουν από το δωμάτιο ή τα δωμάτιά τους έως τις 11:00 π.μ. κατά την ημέρα της αναχώρησής τους (late check-out), χωρίς τη σχετική έγκριση του ξενοδοχείου, το τελευταίο έχει το δικαίωμα να εφαρμόσει πρόσθετη χρέωση. Στην περίπτωση δε, που το δωμάτιο είναι κρατημένο κατά την ημερομηνία αυτή και δεν υπάρχει δυνατότητα παροχής άλλου δωματίου ίδιας κατηγορίας αναδιανομής των δωματίων, το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να περισυλλέξει και αποβάλει τα προσωπικά αντικείμενα του πελάτη από το δωμάτιο με τη δέουσα προσοχή.
3.2. Yπηρεσία Πρωινού: Καθημερινά από τις 08:00 π.μ. έως τις 10:00 π.μ.
Οποιαδήποτε παρέκκλιση από το ωράριο παροχής του πρωινού δύναται μόνο στην περίπτωση που το Ξενοδοχείο έχει δώσει την έγκρισή του και ο Πελάτης έχει εξοφλήσει το πρόσθετο ποσό χρέωσης.
3.3. Ωράριο Λειτουργίας Κολυμβητικής Δεξαμενής: Από τις 09:00 π.μ. έως τις 21:00
3.4. Επιπλέον Κλίνες: Δεν παρέχεται η δυνατότητα προσθήκης επιπλέον κλίνης σε καμία από τις διαθέσιμες κατηγορίες δωματίων του Ξενοδοχείου. Σε όλα τα δωμάτια του Ξενοδοχείου επιτρέπεται η διαμονή έως (2) δύο Επισκεπτών, εξαιρουμένων των Μονόκλινων που επιτρέπεται η διαμονή (1) Επισκέπτη.
4. ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΤΙΜΑΛΦΗ & ΑΛΛΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Σε περίπτωση απώλειας οποιωνδήποτε προσωπικών αντικειμένων, τιμαλφή ή άλλης ιδιοκτησίας κατά τη διαμονή σας, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου. Προς διευκόλυνση των Επισκεπτών μας, όλα τα απολεσθέντα, τιμαλφή ή άλλα αντικείμενα που έχουν βρεθεί φυλάσσονται για έναν (1) μήνα από την ημερομηνία εύρεσής τους.
- Σε περίπτωση που δεν ειδοποιηθούμε από τους Επισκέπτες μας για την απώλεια συγκεκριμένων προσωπικών αντικειμένων ή τιμαλφή εντός ενός (1) μήνα από την ημερομηνία check-out, η πολιτική μας είναι να τα απορρίπτουμε.
- Σε περίπτωση επιστροφής απολεσθέντων αντικειμένων σε εσάς, τα έξοδα αποστολής ή ταχυμεταφορών επιβαρύνουν εσάς.
5. ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΤΙΜΑΛΦΗ & ΑΛΛΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
5.1. Το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλη ιδιοκτησία των Επισκεπτών μας έχουν κλαπεί. Είναι υποχρέωσή σας να προστατεύσετε την ιδιοκτησία σας και να κρατήσετε τα τιμαλφή σας ασφαλή. Ενθαρρύνουμε τους Επισκέπτες μας να κλειδώνουν τα δωμάτιά τους καθ' όλη τη διάρκεια της απουσίας τους από αυτά, και προς διευκόλυνσή σας, παρέχουμε χρηματοκιβώτιο σε κάθε δωμάτιο του Ξενοδοχείου μας. Οι Επισκέπτες μας οφείλουν να ενημερώνουν τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου άμεσα, σε περίπτωση κλοπής, ώστε να ειδοποιείται η αστυνομία το συντομότερο δυνατό.
5.2. Το Parian Village Beach Hotel διαθέτει χώρο στάθμευσης οχημάτων προς διευκόλυνση των Επισκεπτών του. Ωστόσο το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για την ασφάλεια των οχημάτων έναντι κλοπών και υλικών ζημιών. Προτρέπουμε τους Επισκέπτες μας να κλειδώνουν τα οχήματα τους, να μην αφήνου προσωπικά αντικείμενα εντός αυτών και να έχουν ασφαλιστική κάλυψη, για τυχόν ζημίες, καταστροφές ή κλοπές, ως οφείλουν.
6. ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
Για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν στο δωμάτιο ή στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου λόγω οποιασδήποτε πράξης ή παράλειψης που οφείλεται σε Πελάτες ή και τους Επισκέπτες τους, η αποκλειστική ευθύνη βαραίνει τον Πελάτη.
Σε περίπτωση που εντοπιστούν υλικές ζημιές μετά την αναχώρηση των Επισκεπτών, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του Πελάτη, με το κόστος αντικατάστασης τυχόν αντικειμένων που καταστράφηκαν ή αφαιρέθηκαν χωρίς τη συγκατάθεση του Ξενοδοχείου, από τον Πελάτη, τους Επισκέπτες ή τους προσκεκλημένους του. Η χρέωση θα αντιστοιχεί στο πλήρες ποσό για την αντικατάσταση του χαμένου ή κατεστραμμένου αντικειμένου, επίπλου ή εξοπλισμού.
7. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
7.1. Το Ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο για την παροχή υπηρεσιών διαμονής και λοιπόν υπηρεσιών, ακριβώς όπως αυτές αναφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα του και στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών πρέπει να είναι ανάλογες της κατάταξης του ξενοδοχείου και να παρέχονται με τον δέοντα επαγγελματισμό και με γνώμονα το αίσθημα της καλής φιλοξενίας προς τον Επισκέπτη.
7.2. Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο δεν δύναται να ανταποκριθεί στην παροχή υπηρεσίας διαμονής κατά τις ημερομηνίες που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Κράτησης λόγω υπεράριθμης κράτησης (overbooking), οφείλει να ενημερώσει τον Πελάτη σε εύλογο χρονικό διάστημα και να επιστρέψει την προκαταβολή του. Στην περίπτωση δε που ο Πελάτης δεν καταφέρει να βρει κατάλυμα ή ενημερωθεί αργοπορημένα, πχ κατά την άφιξη του στο Ξενοδοχείο, το Ξενοδοχείο υποχρεούται πράξει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να προτείνει εναλλακτικές και να εξασφαλίσει τη διαμονή του Πελάτη σε άλλο κατάλυμα, καλύπτοντας ενδεχόμενη διαφορά στην συνολική τιμή.
8. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ
8.1. Οι Πελάτες και οι Επισκέπτες δεν επιτρέπεται:
- Nα συμπεριφέρονται αντικοινωνικά, να μην φέρουν ευπρεπή ενδυμασία σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου συμπεριλαμβανομένου του χώρου της πισίνας, να προκαλούν θορύβους που ενοχλούν άλλους επισκέπτες.
- Να υποτιμούν, προσβάλλουν ή απειλούν τρίτους, είτε υπαλλήλους του Ξενοδοχείου ή άλλους επισκέπτες του Ξενοδοχείου και να προκαλούν τραυματισμούς.
- Να καπνίζουν εντός όλων των εσωτερικών χώρων του Ξενοδοχείου, δηλαδή εντός όλων των δωματίων και όλων των κοινόχρηστων χώρων.
- Να φέρνουν στις εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου ζώα συντροφιάς και λοιπά κατοικίδια.
- Να φέρνουν δικά τους φαγητά και ποτά στο Ξενοδοχείο. Σε περίπτωση ασθένειας, δηλητηρίασης, σαλμονέλας ή άλλης ασθένειας που προκληθεί από φαγητό ή ποτό που φέρατε στο Ξενοδοχείο, είστε υπεύθυνοι για την άμεση ενημέρωση της ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου και για την αποποίηση ευθύνης του Ξενοδοχείου εναντίον οποιασδήποτε αξίωσης τρίτων μερών για ζημίες που προκλήθηκαν από ασθένειες που μεταδόθηκαν σε άλλους επισκέπτες ή υπαλλήλους του Ξενοδοχείου.
Το Ξενοδοχείο ενδέχεται να αρνηθεί την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, τα δωμάτια ή τη μονάδα του σε Επισκέπτες που δεν συμμορφώνονται με τους προαναφερθέντες κανόνες, καθώς και σε όσους δεν ακολουθούν τα κατάλληλα πρότυπα υγιεινής ή έχουν καταναλώσει ποσότητες αλκοόλ που οδηγούν σε ακατάλληλη συμπεριφορά.
8.2. Οι Πελάτες δεν επιτρέπεται να υπενοικιάζουν το δωμάτιο που τους παρείχε το Ξενοδοχείο ούτε να παρέχουν διαμονή στο δωμάτιο αυτό σε τρίτα μέρη. Κατά την άφιξή σας υποχρεούστε να δηλώνετε τον ακριβή αριθμό επισκεπτών που θα διαμένουν στα δωμάτια για τα οποία έχετε κάνει κράτηση. Δεν επιτρέπονται επιπλέον επισκέπτες, εκτός αν έχει υπάρξει έγκριση από τον διευθυντή του Ξενοδοχείου, οπότε και ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις.
8.3. Σε περίπτωση που ένας Επισκέπτης έχει κάποια σωματική αναπηρία ή μειωμένη κινητική ικανότητα για οποιονδήποτε λόγω κατά την περίοδο της διαμονής του, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει το Ξενοδοχείο πριν την Επιβεβαίωση Κράτησης ή τουλάχιστον εφτά (7) ημέρες πριν από το check in. Αν το Ξενοδοχείο δεν ενημερωθεί σχετικά δε φέρει καμία ευθύνη προς τον Πελάτη ή τον εν λόγω Επισκέπτη, εάν εκείνοι δεν μπορούν να κάνουν εν μέρει ή εξ' ολοκλήρου χρήση των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων ή σωστή χρήση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών. Τέλος, το Ξενοδοχείο δεν θα έχει καμία υποχρέωση να επιστρέψει το ποσό της προκαταβολής.
9. ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σε περίπτωση ύπαρξης παραπόνων, σας ενθαρρύνουμε να ενημερώσετε τον διευθυντή του Ξενοδοχείου ή τη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας σε αυτό ώστε να τα εξετάσουμε εγκαίρως.
10. ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
Το Ξενοδοχείο μπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε Επιβεβαίωση Κράτησης ή οποιαδήποτε κράτηση, ανά πάσα στιγμή και χωρίς να χρειαστεί να αποζημιώσει τον Πελάτη ή τους Επισκέπτες σε περίπτωση που:
- Ο Πελάτης έχει δώσει λανθασμένες ή παραπλανητικές πληροφορίες όσον αφορά τις προσωπικές του πληροφορίες, τα στοιχεία πληρωμής και τα στοιχεία επικοινωνίας.
- Ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του καταπατήσουν οποιονδήποτε όρο και προϋπόθεση του Ξενοδοχείου.
- Ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του υποτιμήσουν με οποιόνδήποτε τρόπο ή προσβάλουν τρίτους, είτε πρόκειται για υπαλλήλους του Ξενοδοχείου, είτε για άλλους επισκέπτες.
- Το Ξενοδοχείο έχει βάσιμους υποψίες ότι η χρήση υπηρεσιών διαμονής μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τη λειτουργία του ξενοδοχείου, την ασφάλεια ή την εικόνα του ξενοδοχείου στο κοινό χωρίς αυτό να μπορεί να αποδοθεί στο ίδιο το Ξενοδοχείο ή/και την εταιρεία αυτού.
Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να κρατήσει την προκαταβολή που κατέθεσε ο Πελάτης ως αποζημίωση.
11. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
Το Ξενοδοχείο συνεργάζεται με ανεξάρτητους Πράκτορες για την προώθηση των υπηρεσιών του. Ωστόσο δεν τους ελέγχει και δεν δύναται να δεσμευτεί ως προς τις υποσχέσεις τους προς εσάς, σχετικά με υπηρεσίες που δεν διατίθενται στην επίσημη ιστοσελίδα μας. Σε αυτό το πλαίσιο, αν τρίτα μέρη έχουν υποσχεθεί προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν αναφέρονται στον επίσημο ιστότοπό μας ή τιμές που δεν συμπεριλαμβάνονται στις συμφωνίες μας, δε φέρουμε καμία ευθύνη για την παραποίηση στοιχείων ή τις ψευδείς υποσχέσεις των Πρακτόρων Κράτησης.
12. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ
Το Ξενοδοχείο συστήνει και επιτρέπει σε Τρίτα Μέρη να παρέχουν υπηρεσίες στους Επισκέπτες μας εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων μας, όπως π.χ. δραστηριότητες, εκδρομές, ξεναγήσεις, μεταφορές και άλλες σχετικές υπηρεσίες. Τέτοιου είδους Υπηρεσίες Τρίτων χρεώνονται επιπλέον και απευθείας από τα Τρίτα Μέρη. Το Ξενοδοχείο δεν ελέγχει τα Τρίτα Μέρη, τα οποία αποτελούν ανεξάρτητες εταιρείες, ούτε τους επιβάλει συγκεκριμένες πολιτικές και υποχρεώσεις. Ωστόσο, τους ενθαρρύνουμε να θέτουν σε ισχύ έγκυρα ασφαλιστήρια συμβόλαια και να υιοθετούν κατάλληλες πολιτικές ασφαλείας. Οι Επισκέπτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους υπηρεσίες τρίτων με δική τους ελεύθερη βούληση, επιλογή και ευθύνη. Το Parian Village Beach Hotel δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες, τραυματισμούς ή ατυχήματα που ενδέχεται να προκληθούν από οποιονδήποτε Επισκέπτη χρησιμοποιεί τις εν λόγω Υπηρεσίες Τρίτων.
13. ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Όλα τα ζητήματα που αφορούν την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων διατυπώνονται λεπτομερώς στην Πολιτική Απορρήτου που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας.
14. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Ως «Συμβάν Ανωτέρας Βίας» νοείται:
- Πόλεμος ή τρομοκρατική ενέργεια (συμπεριλαμβανομένης της επίθεσης στον κυβερνοχώρο), ταραχές, εμφύλιες αναταραχές, πυρηνικά ατυχήματα ή θεομηνία (όπως πλημμύρες, καταιγίδες, ακραίες καιρικές συνθήκες, σεισμοί ή κεραυνοί), απεργίες, ενέργειες της κυβέρνησης, πυρκαγιά ή σοβαρή έκρηξη, κακόβουλη επίθεση ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση εκτός ελέγχου του Ξενοδοχείου μας.
- Η κατεπείγουσα ή υποχρεωτική για την ασφάλεια των Επισκεπτών, συντήρηση του συνόλου ή σημαντικού μέρους των εγκαταστάσεων του Ξενοδοχείου.
- Η αδυναμία παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, νερού ή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, για την οποία δεν ευθύνεται το Ξενοδοχείο και δεν εμπίπτει στον έλεγχο του.
- Η εξάπλωση πανδημίας, ασθένειας ή οποιασδήποτε άλλης απειλής για την υγεία και την ασφάλεια.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα της αποκλειστικής επιλογής ή ευχέρειας ώστε: Είτε να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης και να επιστρέψει την κατάθεση στον Πελάτη, είτε να παρέχει τη δυνατότητα στον Πελάτη να αλλάξει την ημερομηνία της κράτησής του για μεταγενέστερες ημερομηνίες. Απαραίτητη προϋπόθεση και για τις δύο περιπτώσεις είναι η ενημέρωση του Πελάτη εντός εύλογου διαστήματος για την εμφάνιση και τη φύση του Συμβάντος Ανωτέρας Βίας.